Poštovné a doprava

Způsoby dopravy a cena poštovného Pucle (navolíte si při platbě v košíku)

Česká pošta:
V případě dodání způsobem BALÍK NA POŠTU odesíláme zásilku do 2-3 pracovních dnů. Cena této služby je 155 CZK (cena se může lišit při objednávce vyšší hmotnosti).

V případě dodání způsobem BALÍK DOMŮ odesíláme zásilku do 2-3 pracovních dnů. Cena této služby je 180 CZK (cena se může lišit při objednávce vyšší hmotnosti).

Poštovné ZDARMA v Česku: Při nákupu nad 2 000 CZK je BALÍK NA POŠTU zdarma 🙂

Osobní odběr TRENČÍN / Slovensko:
V případě, že bydlíte blízko nás nebo máte cestu přes Trenčín, je možný i osobní odběru v Trenčíně. Po objednávce Vás budeme kontaktovat emailem, abychom si dohodli termín a den odběru. Osobní odběr je bezplatný.

Zahraničí:
V případě dodání do ZAHRANIČÍ odesíláme zásilku do 3 pracovních dnů a dodání trvá obvykle 5 – 10 pracovních dní. Přibližná cena poštovného se liší od dané země (cena se může lišit při objednávce vyšší hmotnosti).

Slovensko – od 110 CZK

Polsko – od 170 CZK

Německo – od 200 CZK

Maďarsko – od 142 CZK

Rakousko – od 168 CZK

Itálie – od 333 CZK

Francie – od 273 CZK

Anglicko – od 215 CZK

Rumunsko – od 175 CZK

Slovinsko – od 190 CZK

Chorvatsko – od 202 CZK

Belgicko – od 252 CZK

Holandsko – od 258 CZK

Dánsko – od 252 CZK

Bulharsko – od 215 CZK

Španělsko – od 358 CZK

Portugalsko – od 268 CZK

Finsko – od 390 CZK

Estonsko – od 235 CZK

Švédsko – od 454 CZK

Grécko – od 454 CZK

Luxembursko – od 290 CZK

Irsko – od 315 CZK

Litva – od 210 CZK

Lotyšsko – od 235 CZK

USA a Canada – od 770

Způsoby platby:
Momentálně u nás není možná platba kartou (pokud si přejete platit kartou, můžete objednávat přes www.puclepucle.com . Můžnost platby je na dobírku, převodem na účet, nebo také v hotovosti při osobním odběru. Fakturu za váš nákup najdete v příloze emailu, který vám automaticky přijde po odeslání objednávky. Preferujeme elektronickou formu, protože se snažíme šetřit životní prostředí. Pokud byste si přáli i vytištěnou fakturu v zásilce, prosíme, odpovězte na daný email jen krátkým slovíčkem „faktura“ a zašleme vám ji i vytištěnou k vaší objednávce.

Časté dotazy na téma dodání a případné reklamace:

1. Co dělat když potřebuji Pucle co nejdříve, protože nakupuji dárek na poslední chvíli?

Velmi rádi vaši objednávku vyřídíme přednostně, stačí nám zavolat na 00421908754469 (Lenka Kuricová Pucle). Uděláme, co bude v našich silách, abyste měli objednávku co nejdříve.

2. Mohu trackovat svou objednávku?

Náš systém nenabízí automatický tracking, ale velmi rádi Vám zašleme tracking číslo individuálně. Prosím napište nám na info@puclepucle.com se žádostí o tracking a my vám obratem číslo zašleme.

3. Jak dlouho trvá poště a kurýrovi kým balíček dorazí?

Zásilky odesíláme ze Slovenska a jejich doručení trvá přibližně 3 – 5 dní.

4. Co když Pucle posílám jako dárek a nechci přiloženou fakturu? Dalo by se připojit k dárku věnování?

Fakturu k zásilkám přikládáme pouze na vyžádání, snažíme se šetřit přírodu. Fakturu k vašemu nákupu najdete vždy v potvrzovacím e-mailu, který vám přijde hned po vytvoření objednávky. Faktury při dárku se tedy obávat nemusíte. A věnování velmi rádi napíšeme! Stačí když nám znění napíšete do poznámky při tvorbě objednávky – a my k Pucle přiložíme milé ručně psané věnování.

5. Jaký je Pucle přístup k balení objednávek, snažíte se balit s ohledem na přírodu?

Velmi nám záleží na tom, abychom do oběhu neposílali nové plasty, ale zároveň se musíme řídit směrnicemi a pravidly balení, které určuje pošta a kurýrní společnosti. Abychom tyto dvě věci skloubili, vymysleli jsme si náš systém „Bublina z druhé ruky“. Sbíráme bublinkovou fólii od firem a jednotlivců, kteří by ji jinak vyhodili (doufejme alespoň že do recyklačního) koše. Od naší první objednávky v roce 2017 jsme nekoupili ani kousek nové bublinkové fólie a všechny objednávky jsme vyexpedovali v znovu-použité fólii.

6. Co když jsem po rozbalení zjistil / a, že v Pucle něco chybí, nebo je produkt poškozen?

Prosím kontaktujte nás na info@puclepucle.com a my se vynasnažíme vyřešit problém co nejdříve a samozřejmě k Vaší spokojenosti.

7. Co když chci Pucle vrátit, protože jsem si nákup rozmyslel / a?

Prosím prostudujte si náš řádný Reklamační řád a neváhejte nás kontaktovat na info@puclepucle.com .

Pokud máte jakékoli další dotazy, prosím zašlete nám e-mail na info@puclepucle.com nebo se podívejte i na naše všeobecné Nejčastější otázky – možná tam najdete odpověď i na tu svou 🙂